Finals

Finals är här! Efter några roliga dagar med föräldrarna är det pang på rödbetan och direkt till finals! Hade min först redan i måndags kväll (Riskhatering). Gick väl sådär måste jag väl säga. Dock mest p.g.a dumma och alldeles för specifica frågor tagna från exemple som diskuterats på lektionerna. Hmm. Men bara att koamm igen. Om nån timme skriver jag nu min SISTA tenta NÅGONSIN (troligtvis)! Yeah! Är även i mitt favorit ämne här så jag vill verkligen göra bra ifrån mig. Professorn har varit så bra och trevlig att jag verkligen vill visa att jag uppskattat honom och göra bra ifrån mig (och så vore det ju trevligt att kunna ta med sig ett hyfsat bra medelbetyg hem!). Sen är det bara en sista inlämningsuppgift som ska in på fredag och sedan är allt vad som heter skola i Guelph slut!


Studenter på U of Guelph skriver finals i den stora salen i Athletic center.


Stine och Freddie pluggar till finals på favorit studieplatsen i Science Complex (där de också har det bästa kaffet och trevligast personal i fiket!)

Kommentarer
Postat av: Josefin

wohoo, härligt! Och lycka till på sista tentan! KRAM!

2012-04-11 @ 23:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0