Snart halvvägs

Då var man snart halvvägs på dett äventyr. Och då håller samtidigt terminen på att nå sitt slut! Blir en del resande efter att jag måste lämna mitt rum mitt på dagen den 21 april alltså. Kulkul! Men först ska slutproven och det sista i skolan klaras av! Och ännu mer innan det ska jag iväg på lite äventyr i Kanada med föräldrarna! Föräldrarna Lundquist landade idag i Kanada och är nu i Guelph. Har precis avnjutit en middag med dem downtown. Efter min presentation i morgon eftermiddag bär det iväg med deras hyre bil mor första stoppet Niagra Falls! Ska bli jätte kul att resa runt med föräldrarna lite. Tur att slutproven här inte är lika stora som hemma och "bara" är 25-35% av slutbetygen, annars hade jag nog inte kunnat ta ledigt såhär precis innan tentorna :). Men kommer vara tillbaka i Guelph lagom till min första tenta på måndag iaf! Hörs då!


Träden börjar slå ut och trots lite minusgrader på morgnana så är nog våren ändå här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0